مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-11سياسي

آذربایجان غربی پایلوت اجرای 5G انتخاب شود


انتظار داریم استان ما برای 5G پایلوت کشوری انتخاب شود چرا که اینترنت پرسرعت به عنوان یکی از الزامات زندگی روزمره شده است.

- ، حجت الاسلام دکتر محمد خلیل پور شنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر با انتقاد از قطع و وصل زیاد اینترنت گفت: شهرداری آماده همکاری با مخابرات به ویژه در حوزه فیبرنوری جهت خدمت به مردم است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در حضور مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی و با اشاره به مشکل آنتن دهی در سطح شهر گفت: در نقاط شهری برخی نقاط کور وجود دارد که هیچیک ار خطوط مخابراتی در آنجا خط نمی دهد.

خلیل پور با انتقاد از نحوه استفاده از خودروهای استیجاری شهرداری تصریح کرد: برخی خودروهای استیجاری در اثر عدم نظارت و سواستفاده به خودروی اختصاصی و سرویس برخی افراد تبدیل شده، در صورتی که این امر غیرقانونی است.

وی با توجه به انسداد حساب های شهرداری و معضلات عدیده این موضوع بر روند مدیریت شهر عنوان کرد: موضوع مسدود شدن حساب های حقوقی شهرداری را با مدیرکل دادگستری مطرح کرده و خواستار مساعدت در این راستا شده ام.

خلیل پور بر وصول تمامی مطالبات شهرداری تأکید کرد و افزود: شهرداری از تمامی ابزارهای قانونی برای وصول مطالباتش استفاده کند و در این راستا همه اعضای شورای شهر اصرار دارند که حق و حقوق شهرداری باید وصول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی پایلوت اجرای 5G انتخاب شود

آذربایجان غربی پایلوت اجرای 5G انتخاب شود