مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 20:302021-12-11اقتصادي

اتمام مدول سوم تصفیه خانه ارومیه 400میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: اتمام مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه نیازمند 700 میلیارد ریال اعتبار است.

- ، لطیف خوش سیرت در این زمینه با بیان اینکه در حال حاضر مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: تاکنون برای اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای اتمام و وارد مدار بهره برداری شدن این طرح، 400 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

وی در ادامه گفت: بر اساس موافقت نامه های امضا شده مقرر شده در راستای احیای دریاچه ارومیه سالانه 105 میلیون متر مکعب پساب از تصفیه خانه های فاضلاب استان به دریاچه منتقل شود که سهم تصفیه خانه ارومیه از این میزان 51 میلیون متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه با وجود اقدامات انجام شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای انتقال پساب به دریاچه ارومیه، اقدام چشمگیری از سوی ستاد احیای دریاچه برای تخصیص اعتبارات مصوب صورت نگرفته است، اظهار کرد: ضروری است اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه و خط انتقال پساب اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مدول سوم تصفیه خانه ارومیه 400میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اتمام مدول سوم تصفیه خانه ارومیه 400میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد