مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-11ورزشي

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی ها


امارات نقش اول فیفای صهیونیست برای اجرای پروژه عظیم عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) این روزها سردمدار عادی سازی روابط کشورها با رژیم اشغالگر قدس شده و با اقدامات بنیادینی می خواهد این پروژه عظیم را به جلو هدایت کند.

* استارت پروژه فوتبالی عادی سازی روابط با رییس فیفا رییس فیفا بعد از سفر به سرزمین های اشغالی و پیشنهاد برگزاری جام جهانی 2030 به میزبانی مشترک رژیم اشغالگر و امارات، پروژه عظیم عادی سازی روابط با صهیونیست ها در مستطیل سبز را کلید زد.

شاید در نگاه اول این اقدام فیفا برای عادی سازی روابط اتفاق مهمی نباشد ولی تریبونی بسیار تاثیرگذار در جهان است تا چهره زشت صهیونیست ها را با فوتبال تطهیر کند.

اقدام ناقض حقوق بشر رییس فیفا بعد از ملاقات از موزه به اصطلاح صلح که روی مقبره مامن الله فلسطینی ها بنا شده، اعتراضات شدیدی را از سوی سازمان های حقوق بشر و مسلمانان به همراه داشت.

* امارات دست راست فیفا برای خدمت به صهیونیست ها به نظر می رسد این نمایش اینفانتینو در سرزمین های اشغالی پیش درآمدی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس شد تا با جرات بیشتری به عادی سازی روابطشان با رژیم اشغالگر بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی ها

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی ها