مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 22:202021-12-11اقتصادي

مسئولان صنعت طلا و جواهر را صنف می بینند/خارجی ها دنبال جذب جواهرکاران مشهدی هستند


رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های قیمتی گفت: با این حال متاسفانه نگاه مسئولان به این بخش یک نگاه صرفا صنفی است اما تلاش می کنیم این دیدگاه را تغییر دهیم زیرا طلا و جواهر یک صنعت است اما نگاه صنفی حاکم بر مصوبات قانونی مربوط به این .

- مسئولان صنعت طلا و جواهر را صنف می بینند/خارجی ها دنبال جذب طراحان جواهرات مشهدی هستند ایسنا/خراسان رضوی رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های قیمتی گفت: با این حال متاسفانه نگاه مسئولان به این بخش یک نگاه صرفا صنفی است اما تلاش می کنیم این دیدگاه را تغییر دهیم زیرا طلا و جواهر یک صنعت است اما نگاه صنفی حاکم بر مصوبات قانونی مربوط به این صنعت موجد برخی مشکلات شده است.

محمدجواد پیش بین شب گذشته، 20 آذر، در نشست خبری اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا در نشست خبری اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا که همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر و نقره در مشهد در هتل سی نور برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های شهر مشهد در صنعت طلا و جواهر اظهار کرد: در حال حاضر تنها خوشه صنعتی جواهرات یعنی سنگ و فلز در کشور در شهر مشهد قرار گرفته است.

همین خوشه تا پایان سال 97 موجب افزایش 12 درصدی اشتغال در حوزه اصناف شده بود که البته به دلیل پاره ای از مسائل مانند مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان صنعت طلا و جواهر را صنف می بینند/خارجی ها دنبال جذب جواهرکاران مشهدی هستند

مسئولان صنعت طلا و جواهر را صنف می بینند/خارجی ها دنبال جذب جواهرکاران مشهدی هستند