مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 22:452021-12-11ورزشي

دریافت 35 هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به لرستان


مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه های مردمی لرستان از دریافت 35 هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور و برخی از وزرا به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر صفری در سخنانی اظهار داشت: در یازدهمین سفر استانی رییس جمهور به لرستان 35 هزار نامه مردمی دریافت شد.

وی عنوان کرد: با پایان دریافت نامه های مردمی، هم اکنون بیش از 300 نفر مشغول ثبت درخواست های مردمی، ارسال کد پیگیری و ارسال نامه ها به نهاد ریاست جمهوری و دستگاه های مربوطه هستند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه های مردمی لرستان ادامه داد: در سفر رییس جمهور به لرستان، ستاد بر خط 111 به منظور پاسخگویی به نامه ها و مطالبات مردمی در محل سالن ورزشی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان فعال شد.

صفری بیان داشت: در این ستاد نیروهای مستقر با بهره گیری از 100 خط تلفن و 200 رایانه آماده پاسخگویی و ثبت درخواست ها و مطالبات مردمی شدند.

وی گفت: همچنین نامه های جمع آوری شده در جریان سفر رییس جمهوری به لرستان نیز برای ثبت و رسیدگی در قالب سامانه الکترونیکی مردم و دولت، به این ستاد انتقال داده شدند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه های مردمی لرستان افزود: مردم با شماره گیری 111 به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل و درخواست های خود را ثبت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 35 هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به لرستان

دریافت 35 هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به لرستان