مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-12سياسي

پیامی که امام خطاب به شهید صیاد شیرازی صادر کرد


امام خمینی در بیست و یکم آذر ماه سال 60 و در پی پیروزی رزمندگان اسلام در محور گیلان غرب و سر پل ذهاب پیام تبریکی برای ملت و رزمندگان و فرماندهان آنان صادر کرد.

- به شرح زیر است: "بسم اللّه الرحمن الرحیم سرکار سرهنگ صیاد شیرازی، فرمانده نیروی زمینی؛ جناب آقای محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران تلگراف شما مبنی بر پیروزی بزرگ در محور گیلانغرب و سرپل ذهاب واصل شد.

بحمداللّه تعالی نیروهای رزمنده ایران که با اعتماد به خدای بزرگ و انگیزه محافظت اسلام عزیز و دفاع از کیان کشور اسلامی ایران در تمام جبهه های نبرد با نیروهای شیطانی به پیروزمندی غرورآفرینی دست یافتند موجب سرافرازی امت اسلامی و قشرهای ملت عظیم الشأن ایران، سرزمین شهدای فضیلت و پایگاه دلیران، پیروزمند در دو جبهه معنوی و ظاهری گردید.

این بار جلوه عظمت الهی در جبهه گیلانغرب و سرپل ذهاب درخشیدن گرفت و کشور را در آن محور از لوث وجود بستگان امریکا تطهیر فرمود.

وَمارَمیْتَ اِذْرَمیْتَ وَلکِنَّ اللّه َ رَمی[1]اسلام بزرگ و اسلامیان و تاریخ کشور، این فداکاری ها و جوانمردی های دلیران نظامی و انتظامی و مردمی را فراموش نمی کند، و افتخار بزرگ فرماندهان و سربازان و پاسداران و نگهبانان کشور حضرت مهدی ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ در تارک ایران ثبت است؛ چنانچه ننگ و عار و ذلت و رذال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی که امام خطاب به شهید صیاد شیرازی صادر کرد

پیامی که امام خطاب به شهید صیاد شیرازی صادر کرد