مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-12فرهنگي

نقشی که هم احمدرضا احمدی هست و هم نیست+ دست خط شاعر


در تمام آن سال های نوجوانی، رضا بهبودی با شعر و جهان شاعرانه احمدرضا احمدی آشنا بود اما هرگز تصورش را نمی کرد روزی روزگاری در نمایشنامه ای از او بازی کند، - آن هم در نقشی که یادآور شخصیت مرد شاعر است.

رضا بهبودی این روزها در کنار تعدادی دیگر از بازیگران تئاترمشغول اجرای نمایش فرودگاه، پرواز شماره 707 هستند؛ نمایشنامه ای که نام آشنا و محبوب احمدرضا احمدی را به عنوان نویسنده بر خود دارد و کورش سلیمانی کارگردانی آن را انجام می دهد.

این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است و به انگیزه همین اجرا با رضا بهبودی بازیگر نقش شاعر در این نمایش گفتگویی داریم.

این بازیگر در گفتگو با ایسنا از جذابیت ها و سختی های بازی در چنین نمایشی می گوید، نمایشی شاعرانه و خیال انگیز که با تعریفی که از تئاتر داریم، تفاوت بسیار دارد.

او از جای خالی گروه های نمایشی هم متاسف است و از همکاران خود می خواهد به بهانه خستگی و کم حوصلگی تماشاگر، اندیشه را از تئاتر نگیرند و آن را در حد وسیله ای سرگرم کننده، تقلیل ندهند.

همچنین در ادامه دستخطی را خواهیم داشت که آقای شاعر خطاب به کارگردان این نمایش نوشته و در بروشور این اثر نمایشی منتشر شده است.

چالش ها و جذابیت های بازی در نقش احمدرضا احمدی رضا بهبودی در آغاز درباره بزرگ ترین چالش ها و در عین حال جذابیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشی که هم احمدرضا احمدی هست و هم نیست+ دست خط شاعر

نقشی که هم احمدرضا احمدی هست و هم نیست+ دست خط شاعر