مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-12پزشكي

اهدای تانکر 30000 لیتری اکسیژن توسط خیرین/ خیرین گنبدی همراه همیشگی کادر درمان


رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با اشاره کمک همیشگی خیرین برای تجهیز بیمارستانها، گفت: موسسه خیریه امید صباح تانکر 30 هزار لیتری اکسیژن را به بیمارستان اهدا کرد.

- ایسنا/گلستان رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با اشاره کمک همیشگی خیرین برای تجهیز بیمارستانها، گفت: موسسه خیریه امید صباح تانکر 30 هزار لیتری اکسیژن را به بیمارستان اهدا کرد.

عرب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شرایط سخت کرونایی عرصه بر کادر درمان و مدیران حوزه سلامت تنگ شده است، اظهار کرد: با تمام فشارها و حساسیت ها همه مردم شاهد بودند که چگونه کادر درمان و مدیران با تمام وجود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی یکی از دغدغه های همیشگی روسای بیمارستانها کمبود اکسیژن در برخی روزهای خاص و در اوج پیک بیماری بود، افزود: در این مسیر هرگاه بیمارستان ها به مشکل برخورد کردند در کنار تجهیز توسط دولت، این خیرین بودند که بدون هیچ چشمداشتی با اخلاص و بی منت به دنبال گره گشایی افتادند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خیرین و نیکوکاران سالهاست همواره در کنار کادر درمان هستند، خاطرنشان کرد: اقدامات خوب و مثبتی که در شهرستان گنبدکاووس در حوزه سلامت رخ می دهد بخشی از آن قطعا متعلق به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تانکر 30000 لیتری اکسیژن توسط خیرین/ خیرین گنبدی همراه همیشگی کادر درمان

اهدای تانکر 30000 لیتری اکسیژن توسط خیرین/ خیرین گنبدی همراه همیشگی کادر درمان