مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-12سياسي

زنده نگه داشتن یاد شهدا در تئاتر/ مکتب سلیمانی سراپا اندیشه است


مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به لزوم پرداختن به ویژگی‎ها و دستاوردهای سردار سلیمانی عنوان کرد هنرمندان تئاتر برای نمایش مکتب سردار نیاز به شناخت فرهنگ و اندیشه وی دارند.

- قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درباره لزوم پرداختن به ویژگی های وی به خبرنگار مهر گفت: امنیت و اقتداری که امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان دارد، مدیون دلاورمردی های رزمندگان، ایثارگران و نخبگانی چون شهید سلیمانی است بنابراین حفظ نام و یادشان جزو وظایف دینی، انسانی و اخلاقی ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هر قوم و ملتی که ایثارگری دلاورمردانش را فراموش کند قطعاً به بیراهه خواهد رفت، افزود: حفظ نام و یاد بزرگان در تاریخ هم باعث زنده نگه داشتنشان می شود و هم روحیه برادری و برابری را در داخل کشور تقویت می کند.

آشنا اظهار کرد: هنر تئاتر یکی از مهمترین هنرهایی است که به زنده نگه داشتن نام و یاد بزرگان و ترویج فرهنگ شهدا و حافظان مرز کشور کمک می کند.

سردار سلیمانی جزو بهترین های ایران اسلامی و از سرداران کم نظیر ما بود که تلاش کرد داعش را از مرز و بوم ما دور نگه دارد تا جنگ دیگری بر ما تحمیل نشود از این رو باید پرداختن به ویژگی های منحصر به فرد سردار سلیمانی در عرصه تئاتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن یاد شهدا در تئاتر/ مکتب سلیمانی سراپا اندیشه است

زنده نگه داشتن یاد شهدا در تئاتر/ مکتب سلیمانی سراپا اندیشه است