مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-12سياسي

تزریق دُز سوم واکسن کرونا مهم است/مراقبت های بهداشتی در جزایر جدی گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به قرار داشتن در فصل مناسب گردشگری در هرمزگان، باید نظارت و بازرسی ها در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان، - ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به قرار داشتن در فصل مناسب گردشگری در هرمزگان، باید نظارت و بازرسی ها در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان، افزایش یابد.

علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، عنوان کرد: پرستاران به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت، به ویژه در طول دوران شیوع ویروس کرونا، نهایت خدمت را به مردم داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در فصل مناسب گردشگری در هرمزگان، باید نظارت و بازرسی ها در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان، افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، ضمن حفظ سلامتی مردم، از ایجاد مشکل برای کسب و کارها نیز جلوگیری شود.

دکتر محمد مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز سوم واکسن کرونا مهم است/مراقبت های بهداشتی در جزایر جدی گرفته شود

تزریق دُز سوم واکسن کرونا مهم است/مراقبت های بهداشتی در جزایر جدی گرفته شود