مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-12ورزشي

بدمینتون بازان رعد پدافند قم قهرمان ایران شد


بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم با کسب مقام قهرمانی بخش انفرادی و عناوین اولی و دومی قسمت دو نفره در مسابقات سال 1400 رنکینگ بدمینتون ایران درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری دیدارهای هفته نهم مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور بازی های لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل شد تا فدراسیون بدمینتون طبق تقویم سال 1400 خود رقابت های رنکینگ این رشته را با حضور تمام چهره های مطرح بدمینتون ایران برگزار کند.

این دوره از مسابقات به میزبانی فدراسیون در کمپ تیم های ملی برگزار شد و همه چهره های شاخص بدمینتون کشور اعم از نفراتی که در ترکیب تیم های مختلف باشگاهی شاغل هستند برای کسب بهترین عنوان با یکدیگر به رقابت پرداختند، پیکارهای جذابی که با درخشش بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم و افتخارآفرینی مردان رعد همراه بود.

در این دوره از مسابقات نفراتی همچون محمد پایروند، مهران شهبازی، مسعود پیروزی و امیر قاسمی بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی قم حضور داشتند و رعدی ها با نمایش آمادگی و انگیزه بالای خود عنوان قهرمانی بخش یک نفره و مقام های اولی و دومی قسمت دو نفره را به خود اختصاص دادند تا از این رویداد مهم مجوز حضور در جام بین المللی فجر نیز نصیب آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان رعد پدافند قم قهرمان ایران شد

بدمینتون بازان رعد پدافند قم قهرمان ایران شد