مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-12سياسي

شناسایی 100 بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در 24 ساعت گذشته از مجموع آزمایشات صورت گرفته 100 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

- غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در 24 ساعت گذشته 702 آزمایش تشخیص کرونا از طریق تست سریع و ملوکولی در استان انجام شده که مجموع مبتلایان جدید 100 نفر بوده اند.

وی با اشاره به مبتلایان شناسایی شده در استان طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان های گفت: در طی این مدت در بیرجند 32 مورد، طبس 32 مورد، نهبندان 9 مورد، فردوس هفت مورد، قاین شش مورد، چهار مورد بشرویه، دو مورد سربیشه و یک در مورد زیرکوه شناسایی شده اند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 170 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، بیان داشت: از این تعداد 61 بیمار کرونا مثبت بوده که 17 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه حال سه نفر از بیماران نامساعد گزارش شده است.

شریف زاده خاطرنشان کرد: در طی 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر در استان جان خود را از دست داد و آمار فوتی های استان بر اثر این بیماری از آغاز همه گیری آن تاکنون به رقم یک هزار و 249 نفر رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100 بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی

شناسایی 100 بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی