مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-12اقتصادي

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی/ جهاد استان سمنان متولی شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سطح استان خبر داد و گفت: طبق تفاهم نامه های صورت گرفته از این پس جهاد متولی نظارت بر بازار اقلام اساسی است.

- ، درباره تشدید نظارت بر بازار اقلام اساسی در سطح استان سمنان برای رضایت مندی مردم و برخورد با متخلفان حوزه اقتصادی، تاکید کرد: در تفاهم نامه ای که بین بسیج مستضعفین کشور و همچنین معاون اول رییس جمهور صورت گرفت مقرر شده تا با همکاری بسیج، صمت و جهاد کشاورزی، عملیات نظارت و بازرسی در کالاهای اساسی به سازمان های جهاد استان ها واگذار شود.

وی با بیان اینکه بالتبع این کار در استان سمنان نیز به دوش سازمان جهاد کشاورزی استان گذاشته شده است، افزود: در این راستا همه محصولات اساسی مورد پایش قرار می گیرند که شامل برنج، شکر، روغن، حبوبات، پروتیینی به خصوص مرغ، گوشت و … است اما مردم همانند گذشته می توانند در صورت بروز مشکلات و تخلفات با سامانه 124 سازمان صنعت معدن تماس بگیرند تا تخلفات توسط این نهاد جمع بندی و برای بررسی روانه جهاد کشاورزی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مردمی در سراسر استان در اسرع وقت رسیدگی می شود، گفت: پس از آنکه همکاران ما در جهاد به موارد تخلفات رسیدگی کردند اداره کل تعزیرات برای تخلفات اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی/ جهاد استان سمنان متولی شد

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی/ جهاد استان سمنان متولی شد