مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-12ورزشي

امید قایقرانی کرمانشاه به حضور 4 نماینده در المپیک آسیایی 2022


رییس هیات قایقرانی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، چهار نماینده از قایقرانی کرمانشاه در رقابت های المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین حضور داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات قایقرانی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، چهار نماینده از قایقرانی کرمانشاه در رقابت های المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین حضور داشته باشند.

ناجی پیمان ضیایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فاصله زمانی 9 ماهه تا زمان برگزاری رقابت های المپیک آسیایی 2022 و آغاز اردوهای تیم های ملی رشته های مختلف از جمله قایقرانی به عنوان یکی از رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی، اظهار کرد: درحال حاضر چهار بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی آب های آرام جهت حضور در رقابت های المپیک آسیایی 2022 حضور دارند و در بخش مردان هم یک کمک مربی از کرمانشاه در تیم ملی حضور پیدا کرده است.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: سما یاسمی، نادیا تالانک، فاطمه کرمجانی و گلشن رهیده بانوان دعوت شده از کرمانشاه به اردوی تیم ملی آب های آرام هستند و علی اجاقی نیز در کنار سرمربی خارجی تیم ملی مردان به عنوان کمک مربی قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر قایقرانان کرمانشاهی هم برای حضور در اردوهای تیم ملی تمرینات خود را در سراب نیلوفر انجام می دهند، گفت: باتوجه به فاصله این پهنه آبی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید قایقرانی کرمانشاه به حضور 4 نماینده در المپیک آسیایی 2022

امید قایقرانی کرمانشاه به حضور 4 نماینده در المپیک آسیایی 2022