مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-12اجتماعي

راه اندازی مجموعه ای برای مشتاقان پرواز در قزوین


معمولاً هزینه نشر علوم هوایی بالاست و خیلی از دانش آموزان و دانشجویان به خاطر هزینه سراغ این حوزه نمی روند، مجموعه شوق پرواز با رویکرد نشر علوم هوایی راه اندازی شده و در آن به دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند آموزش می دهیم.

- معین احسانی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مجموعه شوق پرواز با رویکرد نشر علوم هوایی در تابستان 1400 راه اندازی شده است؛ هدف و ایده این بود که هوانوردی را به دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند آموزش دهیم.

وی ادامه داد: مرکز شتاب دهی جهاد دانشگاهی قزوین کارگاهی در اختیار ما قرار داد اما هرچه ما پیشرفت می کنیم نیاز به تجهیزات و فضای بیشتری داریم، اگر قرار است تعداد فراگیران افزایش پیدا کند نیاز به تجهیزات بیشتری خواهیم داشت و نباید کار با دست اتفاق بیفتد برای همین نیازمند تجهیزات هستیم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم ترین مشکل ما مسائل مالی است چراکه سیستم های موردنیاز برای ساخت پرنده هزینه زیادی دارد، همچنین تجهیز کارگاه نیاز به اعتبار بالایی دارد؛ در حال حاضر ما با سیستم های اولیه کار را شروع کردیم اما هرچه تعداد فراگیران افزایش پیدا کند ما هم باید تجهیزات را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: ساخت پرنده در شاخه های مختلفی صورت می گیرد، یک بخش آن سرگرمی است که رده های مختلفی سنی را در برمی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجموعه ای برای مشتاقان پرواز در قزوین

راه اندازی مجموعه ای برای مشتاقان پرواز در قزوین