مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-12اقتصادي

یاری رسانید چراغ این گلخانه ها نخوابد


ادامه روند نهضت گلخانه ای و بارورسازی این حرکت نیازمند همت مسئولان برای تامین زیرساخت ها و آسان کردن هفت خوان تسهیلات است چراکه بدون درنظر گرفتن این امر، - تولید در این گلخانه ها که شاید تنها راه در شرایط خکشالی باشد می خوابد.

از آن جایی که ایران از جمله کشورهایی است که در مناطق خشک و نیمه خشک جهان قرار دارد، همواره با معضل کمبود آب مواجه بوده است و همچنین بحران خشکسالی در سال های اخیر، کشور را بیشتر از گذشته با این معضل درگیر کرده است؛ بنابراین برای ادامه حیات، تامین آب از نیازهای ضروری کشاورزی این کشور بوده و برای سازگاری با محیط، استفاده بهینه از منابع آب و خاک امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون با توجه به شرایط خشکسالی در خراسان جنوبی، طرح بزرگ نهضت گلخانه ای چند سالی است پا گرفته؛ سرمایه گذاران بومی و غیربومی برای نهضت گلخانه در استان استقبال کرده اند که در صورت تامین زیرساخت ها ورود خواهند کرد؛ همچنین به گفته مسئولان زمینه برای ورود شرکت های دانش بنیان برای ورود تجهیزات نوآورانه و ایجاد گلخانه های هوشمند و مدرن فراهم شده است.

تولید و اشتغالی که در انتظار مسئولان است بخشی از گلخانه ها این روزها تنها منتظر تکمیل زیرساخت شبکه گازرسانی اند تا با آغاز تولید، اشتغال جوانان را در خراسان جنوبی توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری رسانید چراغ این گلخانه ها نخوابد

یاری رسانید چراغ این گلخانه ها نخوابد