مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-12پزشكي

از «جزیره» تا «دهکده» / جزییات طرح پلیس برای معتادان متجاهر


در مرکز سروش هیچ قرص و شربتی دارویی نظیر متادون در فرآیند درمان به معتادان داده نمی شود و در عین حال تلاش شده تا به مددجویان مرکز شغل و حرفه ای آموخته شود.

- از جزیره تا دهکده / جزییات طرح پلیس برای معتادان متجاهر در مرکز سروش هیچ قرص و شربتی دارویی نظیر متادون در فرآیند درمان به معتادان داده نمی شود و در عین حال تلاش شده تا به مددجویان مرکز شغل و حرفه ای آموخته شود.

یک هفته پیش بود که رییس پلیس پایتخت درحاشیه حضور در کهریزک و بازدید از مرکز بازپروری مهر سروش که از سوی پلیس برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر ایجاد شده است، از طرح جدیدی به نام شهر یا به عبارتی بهتر دهکده سلامت معتادان خبر داد که بر اساس آن معتادان متجاهر آرام آرام و به شکلی اصولی به جامعه برگردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ حالا جزییات بیشتری از این طرح را مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئله اعتیاد، یک مشکل عمده اجتماعی است که علاوه بر عوارض جسمی و روانی برای فرد، سلامت جامعه را از هر جهت تهدید می کند و به جرات می توان گفت که نمی توان کشوری یافت که مصون از این معضل بهداشتی اجتماعی باشد.

کشورهای مختلف در مقابله با این آسیب اجتماعی سناریوها و سیاست های مختلفی را اتخاذ و اجرا کرده اند و در ایران نیز اولین قانون رسمی ممنوعیت مصرف در سال 1290 هجری شمسی با عنوان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «جزیره» تا «دهکده» / جزییات طرح پلیس برای معتادان متجاهر

از «جزیره» تا «دهکده» / جزییات طرح پلیس برای معتادان متجاهر