مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-12بين الملل

فلسطین خواستار اقدامات بازدارنده برای توقف شهرک سازی ها شد


وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی خواست اقدامات بازدارنده ای را برای متوقف کردن شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین و جولان اشغالی سوریه در پیش بگیرد.

- وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی خواست اقدامات بازدارنده ای را برای متوقف کردن شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین و جولان اشغالی سوریه در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای کنترل شهرک نشین ها و نهادهای تروریستی آنها بر محدوده آب چشمه خله خضر در منطقه الفارسیه در الاغوار و آغاز عملیات شهرک سازی در جنگی بدون پایان علیه منطقه اغوار و هویت فلسطینی موجود در آن با هدف کنترل بر آن و اختصاص آن به تمامی اشکال شهرک سازی ها را محکوم کرد.

همچنین این وزارتخانه پروژه های نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی ها در جولان اشغالی سوریه با ارائه طرح ساخت دو شهرک جدید و گسترش کانون شهرک نشینی موجود در جولان را به شدت محکوم و اعلام کرد: زمانی که مقامات رژیم اشغالگر ساخت هزاران واحد مسکونی در فرودگاه قلندیا را به تعویق انداختند، طرحی برای ساخت شهرکی جدید در اطراف شهرک بیت صفافا واقع در جنوب قدس که قرار است آن را جیفعات حشاکید بنامند، در پیش گرفته و علاوه بر آن عملیات تخریب منازل شهروندان فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین خواستار اقدامات بازدارنده برای توقف شهرک سازی ها شد

فلسطین خواستار اقدامات بازدارنده برای توقف شهرک سازی ها شد