مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-12سياسي

دستورالعمل ثبت علامت تجاری تعیین شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات طرح حمایت از مالکیت صنعتی، دستورالعمل ثبت علامت تجاری را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه 21 آذرماه( نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات طرح حمایت از مالکیت صنعتی، با ماده (98) تا (108) این طرح موافقت کردند.

بر اساس ماده 98 اظهارنامه ثبت علامت تجاری باید بر اساس برگه (فرم) مخصوصی که مطابق آیین نامه اجرایی این قانون تهیه می شود، به زبان فارسی تکمیل شود و شامل موارد زیر باشد: 1- نمونه علامت؛ 2-توصیف کامل علامت؛ 3- فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت علامت برای آنها درخواست شده و بر اساس طبقه بندی قابل اجراء یا طبقه بندی بین المللی باشد.

طبق تبصره1- در صورتی که ثبت علامت جمعی یا تأییدی درخواست شده باشد، حسب مورد درج عنوان علامت جمعی یا علامت تأییدی در اظهارنامه الزامی است و باید نسخه ای از دستورالعمل و شرایط استفاده از علامت جمعی یا تأییدی با آخرین تغییرات ارائه شود.

به علاوه، در مورد علامت تأییدی باید گواهی مقام صلاحیتدار دائر بر تصدیق صلاحیت ثبت علامت تأییدی به پیوست اظهارنامه ارائه شود.

بر اساس تبصره2- در دستورالعمل و شرایط استفاده از علامت جمعی یا تأییدی باید خصوصیات مشترک یا کیفیت کالاها و خدمات تولیدی در یک منطقه جغرافیایی معین یا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل ثبت علامت تجاری تعیین شد

دستورالعمل ثبت علامت تجاری تعیین شد