مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-12سياسي

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری زیر سقف تستا


مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه تستا از روز 23 آذرماه جاری گفت: به منظور حمایت از فناوری های تولید شده داخل، - صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)، هدف از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تستا را ارائه نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های علمی و فناوری های توسعه یافته و همچنین برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری عنوان کرد.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را از 23 تا 26 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاه تستا 1400 با مشارکت دبیرخانه شورای عالی عتف، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

خیرالدین با تاکید بر اینکه در نمایشگاه امسال وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی بصورت دستگاهی حضور خواهند داشت و مجموعه نیازهای سازمان ها و شرکت های تابعه را بصورت یکپارچه ارائه خواهند داد، یادآور شد: همچنین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری زیر سقف تستا

تقاضاکنندگان و عرضه کنندگان فناوری زیر سقف تستا