مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-12سياسي

افزایش حضور معاونین پارلمانی وزرا در مجلس / اتفاق بی نظیر در دولت سیزدهم


معاون نظارت معاونت پارلمانی ریاست جمهوری از جلسات مجامع استانی نمایندگان با رییس جمهور به عنوان اتفاقی بی نظیر یاد کرد و گفت: تا کنون 145 نماینده از حدود 13 استان در این جلسات حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به تلاش و اقدامات این معاونت برای تعامل هرچه بیشتر مجلس و دولت گفت: از شروع دولت سیزدهم حدود صد روز می گذرد و تقریباً بخش های مختلف دولت رو به استقرار اولیه خودش، بعد از تحولاتی که به طور طبیعی در دوره آغازین انجام می شود، حرکت می کند.

جعفری افزود : یکی از مقوله های مهم در این ایام رابطه خوب بین دولت و مجلس بوده و در راستای رابطه ای که قوای مختلف باید با هم داشته باشند، تعامل بسیار خوبی شکل گرفته است.

وی افزود: احساس ما  این است که ادبیات مشترک و همدلانه و رفتار مبتنی بر ارزش های مشترکی که بین دولت و مجلس است یک نیروی بسیار اساسی و موتور محرکه ای است برای اینکه دولت و مجلس در یک مسیر حرکت کنند.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تصریح کرد: خواسته مردم هم در واقع همین است که مجلس و دولت و قوای مختلف امروز باید در یک فضای آرام و توأم با تفکر و در حالی که استقلال هر کدام در جای خودش حفظ می شود مسیر خود را طی کنند تا خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حضور معاونین پارلمانی وزرا در مجلس / اتفاق بی نظیر در دولت سیزدهم

افزایش حضور معاونین پارلمانی وزرا در مجلس / اتفاق بی نظیر در دولت سیزدهم