مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-12سياسي

خدمت به اسلام نه منصب می شناسد نه جایگاه


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آنچه برای ما مهم بوده خدمت گذاری برای اسلام است و مهم نیست منصب و جایگاه کجا باشد گفت: اسلام به ما یاد داده که از ابتدا تا پایان در مسیر خدمت به نظام اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: ما در خدمت به نظام، مردم و اسلام بازنشستگی نداریم و قطعا هر کسی باید همواره در طول عمر بنای خدمت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است لباس خدمت عوض شود و در ظاهر فرق کند اما در عمل بنای خدمت همواره باید مد نظر باشد گفت: اسلام به ما یاد داده که از ابتدا تا پایان در مسیر خدمت به نظام اسلامی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بخشی از خدمات سردار فرجی و تقدیر از زحمات مجاهدانه ایشان افزود: سردار در 40 سال خدمت به کشور، در جریان های مختلف حضور داشت از جنگ با رژیم بعثی تا جبهه مقاومت و مقابله با کرونا.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم بوده خدمت گذاری برای اسلام است و مهم نیست منصب و جایگاه کجا باشد عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در هنگام تکریم این است که در پیشگاه خداوند روسفید باشد که برخورداری از فرهنگ بسیجی و در کنار مردم بودن این مهم را میسر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به اسلام نه منصب می شناسد نه جایگاه

خدمت به اسلام نه منصب می شناسد نه جایگاه