مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-12سياسي

روایت بانوی ژاپنی از حادثه 11 سپتامبر تا حقیقت اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزگار تقدیر متفاوتی را برای افراد رقم می زند و برخی در مسیرهایی قرار می گیرند که روایت آن شنیدنی است؛ آتسوکوهوشینو یا فاطمه  هوشینو بانوی ژاپنی که زندگیش بعد از ماجرای 11 سپتامبر وارد مسیر دیگری شده است.

آتسوکوهوشینو بانوی ژاپنی که بعد از گرایش به اسلام نام فاطمه را برای خود برمی گزید روزهای اخیر مهمان مردم شهرستان بابل بوده است و در ویژه برنامه زینب خاتون به مناسبت سالگرد میلاد حضرت زینب (س) که در مرقد علامه سعیدالعلمای بابل برگزار شده، سخنرانی کرد و زندگی خود را قبل از گرایش به اسلام و بعد از آن روایت کرد.

وی درباره زندگی اش این چنین می گوید: ماجرای مسلمان شدنم به حدود 15 یا 16 سال قبل برمی گردد زمانی که در ژاپن زندگی می کردم آن زمان دینم بودایی بوده البته مسؤول تبلیغات ضداسلام بودم که همواره  همه مسائلی که با آن مواجه بودم علامت سوال بزرگی را در ذهنم به وجود می آورد.

وی اضافه می کند: خودم بودایی بودم و در خانواده بودایی بزرگ شدم، البته مسیحی شدن عمویم در مسلمان شدنم بی تاثیر نبود، گرایش عمویم به مسیحیت موجب شده با انجیل آشنا شوم و بعدها با مقایسه قرآن و انجیل فهمیدم که قرآن کامل تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی ژاپنی از حادثه 11 سپتامبر تا حقیقت اسلام

روایت بانوی ژاپنی از حادثه 11 سپتامبر تا حقیقت اسلام