مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-12اجتماعي

هوای یزد آلوده تر از تهران/مهاجرت بلای جان یزد است


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد با بیان اینکه هوای یزد آلوده تر از تهران است،گفت: آلاینده های شهری یزد در حال گسترش است و فضای فعلی، - ، محسن ابوترابی، شنبه شب در نشست خبری روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر یزد در مورد اکوپارک یزد اظهار داشت: این پارک، 150 هکتار است که 30 هکتار آن با گونه های متناسب با کویر کشت شده و در مجموع 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه راه های دسترسی آن نیز مشخص شده و مخزن آب 500 مترمکعبی برای آن ایجاد شده است، افزود: این پارک می تواند یک ظرفیت بزرگ برای گردشگری یزد باشد.

ابوترابی ادامه داد: سیاست ما واگذاری این پارک به بخش خصوصی است و امیدواریم با تحقق این امر، بتوانیم هرچه سریعتر این فضا را برای استفاده مردم یزد و گردشگران آماده کنیم.

عضو شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد ساماندهی ضایعاتی ها تصریح کرد: شهرک ضایعاتی ها در فضایی به وسعت 50 هکتار طراحی شده اما لازم است همه مردم و مسئولان پای کار بیایند تا بتوانیم ضایعاتی ها را به این محل انتقال دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پدیده مهاجرت در یزد اظهار داشت: آمارها نشان از وجود 100 هزار تبعه خارجی در یزد دارد اما به نظر می رسد، حضور اتباع خارجی در یزد بیش از اینها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای یزد آلوده تر از تهران/مهاجرت بلای جان یزد است

هوای یزد آلوده تر از تهران/مهاجرت بلای جان یزد است