مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-12سياسي

‫مرجع ثبت مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد


‫نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مرجع ثبت مالکیت صنعتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و ثبت تمام موضوعات مربوط به مالکیت صنعتی ، - ‫نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مرجع ثبت مالکیت صنعتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و ثبت تمام موضوعات مربوط به مالکیت صنعتی ، اعم از اختراعات، نمونه شیء(مدل) مصرفی، طرحهای صنعتی، علائم تجارتی، علائم جمعی، علائم تأییدی، نام های تجارتی و نشانه های جغرافیایی در این سازمان انجام می شود.

‬ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مواد 135 تا 145 طرح حمایت از مالکیت صنعتی را تصویب کردند.

ماده 135- ‫هرگاه متهم در مراجع کیفری موضوع این قانون برای دفاع از خود، ادعای بی اعتبار بودن و صدور گواهینامه ثبت شاکی را مطرح کند، در صورت وجود قرائن و امارات قابل قبول وفق ماده (21) قانون آیین دادرسی کیفری، قرار اناطه صادر می شود.

در این موارد، چنانچه بیم تأمین نشدن خسارات وارده بر شاکی وجود داشته باشد، دادگاه می تواند از متهم تأمین متناسب أخذ کند.

‬ ‫تبصره- در مورد این ماده، چنانچه احراز شود که مرتکب با طرح ادعای واهی قصد اطاله دادرسی یا ایراد خسارات بیشتر به شاکی را دارد، در صورت محکومیت در مرجع کیفری، مجازات وی یک درجه تشدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‫مرجع ثبت مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد

‫مرجع ثبت مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد