مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-12اقتصادي

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای تجارت مجازی


موسس شرکت تعاونی دستان بینای روشندلان زنجان گفت: حمایت های جهاددانشگاهی زمینه تجارت مجازی برای محصولات تولیدی افراد با نیازهای ویژه را فراهم کرده است.

- زینب میرلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت تعاونی دستان بینای روشندلان زنجان، آموزش، فعالیت های هنری و کارآفرینی برای جامعه هدف خود یعنی افرادی با نیازهای ویژه را ابتدا برای نابینایان و کم بینایان آغاز کرد و آن را برای پوشش افراد ناشنوا، کم شنوا و افراد کم توان جسمی و حرکتی ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا ایده هایی برای ایجاد شاخص های جدید در اشتغال این جامعه هدف تعیین شد، عنوان کرد: این مجموعه در رشته هایی فعالیت می کند که در جامعه بازار کار داشته باشد و از جمله آن ها می توان به هنر کاشی شکسته، نقش برجسته و تولید آجرهای مقرنس اشاره کرد.

در این راستا تعامل خوبی با ارگان هایی مثل شهرداری برقرار شده است و از این هنرها در ساختمان های مسکونی، تجاری و مذهبی استفاده می شود.

موسس شرکت تعاونی دستان بینای روشندلان زنجان تصریح کرد: محصولات تولیدی این مجموعه علاوه بر کاربرد در صنعت ساختمان می تواند به عنوان هدیه در مراسم و تجلیل توسط ارگان ها و نهادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا به اشتغال افراد زیر پوشش نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای تجارت مجازی

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای تجارت مجازی