مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-12سياسي

لزوم ساماندهی پادگان نیروی هوایی منطقه 13 پایتخت


یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران بر لزوم توجه بیشتر شهرداری به مشکلات شهرسازی، وجود بافت فرسوده و ریزدانه، ساماندهی پادگان نیروی هوایی و فقر سرانه های خدماتی و رفاهی منطقه 13 به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تذکر داد.

- یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران بر لزوم توجه بیشتر شهرداری به مشکلات شهرسازی، وجود بافت فرسوده و ریزدانه، ساماندهی پادگان نیروی هوایی و فقر سرانه های خدماتی و رفاهی منطقه 13 به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی در سی امین جلسه علنی شورای ششم شهر تهران در تذکری بااشاره به نشست هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری منطقه 13 در قالب طرح یک چالش، یک راه حل با هدف رفع چالش ها و مشکلات این منطقه گفت: این منطقه دارای بافت ریزدانه و ناکارآمد شهری است و ما به عنوان مدیریت شهری باید روند نوسازی و بازآفرینی بافت اینگونه مناطق را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر چالش های بودجود آمده برای ساکنین و عدم تعیین تکلیف وضعیت پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد، کمبود سرانه های خدماتی و رفاهی مطلوب در این منطقه محسوس است.

این عضو هیات رییسه شورای شهر تهران تاکید کرد: با توجه به رویکرد انقلابی شورای ششم انتظار می رود معاونت محترم شهرسازی و معماری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی پادگان نیروی هوایی منطقه 13 پایتخت

لزوم ساماندهی پادگان نیروی هوایی منطقه 13 پایتخت