مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-12پزشكي

در بیمارستان ها از اکسیژن های طبی استاندارد استفاده شود


بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی باید از اکسیژن های طبی استاندارد استفاده کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی باید از اکسیژن های طبی استاندارد استفاده کنند.

مهناز همتی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اجباری بودن استاندارد فرآورده گاز اکسیژن طبی، ظروف ذخیره سازی و شیر و سیلندر این ظروف اظهار کرد: با توجه به اینکه فرآورده اکسیژن طبی مشمول مقررات استاندارد اجباری است، تمام مراکز پزشکی و بیمارستان ها موظف اند از سیلندرهای اکسیژن طبی استاندارد استفاده کنند.

وی گفت: سیلندرهای گاز اکسیژن طبی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت بیماران جامعه بسیار حائز اهمیت است، بنابراین به منظور حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و جلوگیری از خطراتی که ممکن است در اثر استفاده از سیلندرهای غیر استاندارد حادث شود، این سیلندرها باید مطابق استانداردهای ملی مربوطه تولید و واحدهای تولید کننده این محصول باید تحت بازرسی قرار گیرند.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به بازدید کارشناسان استاندارد و مسئولان علوم پزشکی استان از سیلندرهای گاز اکسیژن طبی، گفت: تولید کنندگان این فرآورده باید در تولید این سیلندرها الزامات مربوطه را رعایت، و طبق استاندارد ملی، درصد خلوص اکسیژن طبی مورد استفاده در این سیلندرها بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بیمارستان ها از اکسیژن های طبی استاندارد استفاده شود

در بیمارستان ها از اکسیژن های طبی استاندارد استفاده شود