مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-12اجتماعي

اردوهای راهیان نور غرب در کرمانشاه از سر گرفته شد


رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از مردم آماده هستند، - ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از مردم آماده هستند، گفت: اردوهای راهیان نور غرب در کرمانشاه از سر گرفته شد.

یونس عزیزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون سراسری، اعزام های گروهی و کاروانی راهیان نور به یادمان های دفاع مقدس در غرب کشور با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آغاز شده است.

عزیزی اضافه کرد: اقدامات لازم به منظور حضور مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در یادمان های دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته و یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از هموطنانمان آماده هستند.

رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی اردوهای راهیان نور از حدود دو سال گذشته و در پی شیوع بیماری کرونا، گفت: از روز گذشته(20 آذر) به مناسبت سالروز عملیات مطلع الفجر اعزام های گروهی به یادمان های دفاع مقدس در استان کرمانشاه آغاز شده، به نحوی که مراسم گرامیداشت عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور غرب در کرمانشاه از سر گرفته شد

اردوهای راهیان نور غرب در کرمانشاه از سر گرفته شد