مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-12سياسي

رسانه های اجتماعی و بازاریابی سیاسی وارد بازار نشر شد


کتاب «رسانه های اجتماعی و بازاریابی سیاسی رویکردها و تجربه ها» با گردآوری و ترجمه حسن فارسی عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی تهران، توسط انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران منتشر شد.

- ، انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب رسانه های اجتماعی و بازاریابی سیاسی (رویکردها و تجربه ها را با گردآوری و ترجمه حسن فارسی، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی تهران وارد بازار نشر کرد.

در بخش مقدمه مترجم آمده است: بازاریابی سیاسی به عنوان مفهومی جدید، حکایت استفاده از یک رویکرد تجاری در حوزه سیاست است، چون جریان اصلی بازاریابی ریشه در کسب و کار و تجارت دارد و فرآیندی مدیریتی است که شامل شناسایی پیش بینی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان از راه بهره گیری موثر از منابع است.

در ادامه این بخش آمده است: بازاریابی سیاسی که امروز با عنوان یک ضرورت و جزیی از زیست سیاسی محسوب می شود ذیل رویکردهای تعاملی فروش محور و بازارگرا و کارکردهایی نظیر محصول، توزیع، هزینه ارتباطی و مدیریت کمپین ها در عرصه های مختلف سیاسی همانند انتخابات، رفراندوم و مدیریت سیاسی مورد استفاده قرار می گیرد.

رسانه های اجتماعی هم که مبتنی بر فناوری اطلاعات و وب دو می باشند مفهومی جوان و نوظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اجتماعی و بازاریابی سیاسی وارد بازار نشر شد

رسانه های اجتماعی و بازاریابی سیاسی وارد بازار نشر شد