مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-12سياسي

فقر منطقه 13 در سرانه های خدماتی و رفاهی/ پادگان نیروی هوایی را ساماندهی کنید


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نسبت به توجه بیشتر شهرداری تهران به مشکلات شهرسازی، وجود بافت فرسوده و ریزدانه، ساماندهی پادگان نیروی هوایی و فقر سرانه های خدماتی و رفاهی منطقه 13 به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکر خود گفت:  با توجه به نشست هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری منطقه 13 در قالب طرح یک چالش یک راه حل با هدف رفع چالش ها و مشکلات این منطقه تذکر می دهم این منطقه  کلانشهر تهران دارای بافت ریزدانه و ناکارآمد شهری است.

وی ادامه داد:  ما به عنوان مدیریت شهری باید روند نوسازی و بازآفرینی بافت اینگونه مناطق را تسهیل  کنیم.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: علاوه بر چالشهای بودجود آمده برای ساکنین و عدم تعیین تکلیف وضعیت پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد،کمبود سرانه های خدماتی و رفاهی مطلوب در این منطقه محسوس است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران تذکر داد: با توجه به رویکرد انقلابی شورای ششم انتظار می رود معاونت شهرسازی و معماری منطقه ای و فرا منطقه ای و در نهایت جلوگیری از ابلاغ بخشنامه های متعدد و متنوع در زمینه ضوابط و مقررارت شهرسازی و عوارض ساختمانی از دیگر اقدامات مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر منطقه 13 در سرانه های خدماتی و رفاهی/ پادگان نیروی هوایی را ساماندهی کنید

فقر منطقه 13 در سرانه های خدماتی و رفاهی/ پادگان نیروی هوایی را ساماندهی کنید