مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-12بين الملل

نگرانی محافل سیاسی اسراییل از ماجراجویی های احتمالی بنت پس از ناکامی در داخل


اوضاع بد سیاسی رژیم صهیونیستی بخصوص در سایه چالش های امنیتی و تهدیدات نظامی جبهه های مختلف، تصمیمات در حوزه سیاست خارجی را تحت تاثیر قرار داده است تا جایی که بسیاری از محافل حزبی و داخلی رژیم از اتخاذ رویکردهای خطرناک و پرهزینه توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی .

- اوضاع بد سیاسی رژیم صهیونیستی بخصوص در سایه چالش های امنیتی و تهدیدات نظامی جبهه های مختلف، تصمیمات در حوزه سیاست خارجی را تحت تاثیر قرار داده است تا جایی که بسیاری از محافل حزبی و داخلی رژیم از اتخاذ رویکردهای خطرناک و پرهزینه توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نشان دادن اینکه او قوی است نه ضعیف؛ همانطور که دشمنانش در عرصه داخلی رژیم می گویند، نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، ارزیابی های رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم به طور جدی یک گزینه امنیتی را برای مقابله با چالش های خارجی در نظر می گیرد، اما مشکل اینجاست که وی برای اتخاذ یک تصمیم مهم حمایت مردمی را ندارد.

یعکوف باردوغو، نویسنده روزنامه اسراییل الیوم در یادداشتی نوشت، بنت که شش کرسی در کنست دارد مدتهاست می ترسد که حمایت ها از وی کمرنگ شده و در مقابل حمایت ها از جناح راست مخالف او بیشتر شود و این بدین معناست که او رویایش در دستیابی به مشروعیت عمومی گسترده را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی محافل سیاسی اسراییل از ماجراجویی های احتمالی بنت پس از ناکامی در داخل

نگرانی محافل سیاسی اسراییل از ماجراجویی های احتمالی بنت پس از ناکامی در داخل