مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-12سياسي

کوچک زاده: راهکار دشمن برای انحراف دانشجویان، تحریف واقعیت هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگداشت روز دانشجو با سخنرانی مهدی کوچک زاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، و با حضور کاظم قهرمان زاده، - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می خواهند در ذهن جوانان و دانشجویان ایرانی جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و ظالم را به عنوان مظلوم معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگداشت روز دانشجو با سخنرانی مهدی کوچک زاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، و با حضور کاظم قهرمان زاده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، به همت معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در تالار همایش لک دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

مهدی کوچک زاده در این همایش، دانشجویان و جوانان را دارای ذاتی حق خواه و عدالت طلب معرفی کرد و گفت: در ذات همه انسان ها مخصوصا جوانان و دانشجویان، مبارزه با ظلم، جور و ستم نهادینه است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، جوانی را از ویژگی های جنبش دانشجویی دانست و ادامه داد: جوان ذاتا حق طلب و حق پذیر است و دانشجو، اهل سواد، معرفت و دانایی است و عدالت طلبی و آزادی خواهی را در سر لوحه فعالیت های خویش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک زاده: راهکار دشمن برای انحراف دانشجویان، تحریف واقعیت هاست

کوچک زاده: راهکار دشمن برای انحراف دانشجویان، تحریف واقعیت هاست