مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-12سياسي

تصویب یک فوریت انتقال نمایشگاه های بین المللی به شهر آفتاب


یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

- یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب" به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب روی میز بررسی قرار گرفت و سوده نجفی با قرائت دلایل فوریت بررسی طرح گفت: برگزاری نمایشگاه های مختلف از سالیان متمادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران واقع در تقاطع شهید چمران و خیابان سئول معضلات بسیاری را فراهم آورده که با فقدان تصمیم متولیان امر همچنان به عنوان معضل لاینحل مدیریت شهری باقیمانده است و خسارت زیانبار آلودگی هوا و محیط زیست به دلیل تشکیل صف های طولانی و درجا کار کردن خودروها موجب ایجاد ترافیک، اختلال در معابر بزرگراهی و مختل کردن بزرگراه های اطراف شده است.

وی بیان کرد: اتلاف وقت، سرگردانی شهروندان، صلب آسایش و آرامش به خصوص برای اهالی منطقه باعث شده که به قید فوریت از برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ممانعت انجام شود و کلیه رویدادها به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت انتقال نمایشگاه های بین المللی به شهر آفتاب

تصویب یک فوریت انتقال نمایشگاه های بین المللی به شهر آفتاب