مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-12اجتماعي

برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه معتادان بهبودیافته در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش 430 نفر از معتادان بهبودیافته استان در این سازمان در حال انجام است، گفت: از این تعداد 290 نفر معتادان و خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی افراد در حال درمان در کمپ های ترک اعتیاد و 140 نفر معتادان .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش 430 نفر از معتادان بهبودیافته استان در این سازمان در حال انجام است، گفت: از این تعداد 290 نفر معتادان و خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی افراد در حال درمان در کمپ های ترک اعتیاد و 140 نفر معتادان بهبودیافته در زندان ها هستند.

فرانک کبیری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در تیرماه سال جاری تفاهم نامه چهارجانبه به منظور اشتغال معتادان بهبودیافته در چهارمحال و بختیاری منعقد شد، اظهار کرد: این تفاهم نامه مابین اداره کل زندان ها، شورای هماهنگی موادمخدر، سازمان بهزیستی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به امضا رسیده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری افزود: برای هر استان سهمیه ای مشخص شده که سهم استان در این موضوع آموزش 430 نفر از معتادان بهبود یافته است که از این تعداد 290 نفر معتادان و خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی افراد در حال درمان در کمپ های ترک اعتیاد و 140 نفر معتادان بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه معتادان بهبودیافته در چهارمحال و بختیاری

برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه معتادان بهبودیافته در چهارمحال و بختیاری