مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-12پزشكي

کیت های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار


انجمن علمی سلول بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه شاهد، در وبینار مسیری که باید بشناسیم! به بررسی «کیت های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار» می پردازد.

- انجمن علمی سلول بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه شاهد، در وبینار مسیری که باید بشناسیم! به بررسی کیت های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، همان طور که می دانیم، تشخیص به موقع بیماری ها برای تجویز دارو و شروع روند درمان، موضوع بسیار مهمی است.

کیت ها که یکی از ابزارهای اساسی برای تشخیص بیماری های مختلف در حوزه های بهداشت و پزشکی هستند، می توانند در کمترین زمان و با بهترین دقت، سلامت بدن انسان رو بررسی کنند.

تا همین الان فرآیند سخت دریافت مجوزها و در دسترس بودن کیت های دارای تاییدیه وارداتی، باعث شده که تولید در این حوزه چندان مقرون به صرفه نباشد.

با توجه به شرایط موجود و عدم امکان خرید کیت های مورد نیاز و افزایش قیمت کیت های خارجی، شتابدهنده ها و شرکت های دانش بنیان مختلف، فعالیت خود را برای تحقیق، بررسی و تولید کیت هایی با استانداردهای تشخیصی آغاز کرده اند که این برنامه سعی دارد تا با مبانی ورود به کسب و کار و چالش های این مسیر بیشتر آشنا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار

کیت های تشخیصی، از تولید تا ورود به بازار