مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-12سياسي

کاروان روایت حبیب به کردستان رسید


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، گفت: کاروان روایت حبیب از 11 آذرماه از استان کرمان حرکت کرده و بعد از برگزاری مراسم در استان های اصفهان و زنجان، - ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، گفت: کاروان "روایت حبیب" از 11 آذرماه از استان کرمان حرکت کرده و بعد از برگزاری مراسم در استان های اصفهان و زنجان، امروز کردستان به عنوان استان چهارم، افتخار میزبانی این کاروان را به مدت سه روز دارد.

امین مرادی امروز یکشنبه(21 آذرماه) در مراسم روایت حبیب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کاروان هنری روایت حبیب در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در 10 استان کشور برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا می کنند.

وی افزود: این کاروان که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد سلیمانی تحت عنوان مکتب حاج قاسم و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود، به مدت یک ماه در 10 استان کشور برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می کنند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بیان کرد: طی این رویداد فرهنگی و هنری، برنامه های مختلفی از جمله شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس، نمایش فیلم، اجرای تئاتر، نقالی و حماسه خوانی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان روایت حبیب به کردستان رسید

کاروان روایت حبیب به کردستان رسید