مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-12اقتصادي

نرخ فرسایش خاک در برخی حوزه های آبخیز چهارمحال و بختیاری 35 تن در هکتار است


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: خاک بستر حیات بشر است و متاسفانه برخی مواقع به موضوع خاک و جنبه های آن به درستی پرداخته نمی شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: خاک بستر حیات بشر است و متاسفانه برخی مواقع به موضوع خاک و جنبه های آن به درستی پرداخته نمی شود، امروزه فرسایش خاک که در استان حدود 20 تن و در برخی حوزه های آبخیز حدود 35 تن در هکتار گزارش شده است.

عطاالله ابراهیمی 21 آذرماه در همایش استانی روز جهانی خاک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز شاهد آبرسانی سیار در بسیاری از روستاها به وسیله تانکر هستیم، مسئله بحران آبی به دلیل دخالت های نادرست بشر در طبیعت و در نتیجه برهم خوردن تعادل اکولوژیکی طبیعت است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بنابراین بحران های آبی و فرسایش خاک نشان می دهد که انسان ها به شکل اصولی از منابع خدادادی استفاده نکرده اند و تنها در صورتی می توان از این شرایط عبور کرد که استفاده از این منابع به شکل صحیح بازگردانده شود.

وی ادامه داد: خاک بستر حیات بشر است و متاسفانه برخی مواقع به موضوع خاک و جنبه های آن به درستی پرداخته نمی شود، امروزه فرسایش خاک که در چهارمحال و بختیاری حدود 20 تن و در برخی حوزه های آبخیز حدود 35 تن گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ فرسایش خاک در برخی حوزه های آبخیز چهارمحال و بختیاری 35 تن در هکتار است

نرخ فرسایش خاک در برخی حوزه های آبخیز چهارمحال و بختیاری 35 تن در هکتار است