مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-12فرهنگي

اعلام آمادگی یک مسئول سابق حوزه فرهنگ و هنر برای مدیرعاملی خانه موسیقی


بابک رضایی که پیشتر حدود شش سال در انجمن موسیقی ایران فعالیت کرده، اکنون برای حضور در خانه موسیقی به عنوان مدیرعامل اعلام آمادگی کرده است.

- بابک رضایی که پیشتر حدود شش سال در انجمن موسیقی ایران فعالیت کرده، اکنون برای حضور در خانه موسیقی به عنوان مدیرعامل اعلام آمادگی کرده است.

بابک رضایی متن درخواست خود برای مدیرعاملی خانه موسیقی را ظهر امروز ـ یکشنبه ـ 21 آذر ماه به دبیرخانه خانه موسیقی و هیات مدیره خانه موسیقی با عنوان رییس هیات مدیره ـ داریوش پیرنیاکان ـ تحویل داده است.

در متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: بسمه تعالی ریاست محترم هیئت مدیره خانه موسیقی جناب آقای داریوش پیرنیاکان با سلام و احترام ضمن تبریک به‏ سبب تشکیل هیئت مدیره جدید، از آنجا که پس از حدود 6 سال توفیق خدمت در انجمن موسیقی ایران سال‏ هاست در فکر پیدا کردن راهی برای خدمت بیشتر به جامعه شریف هنرمندان موسیقی و تلاش در جهت اعتلای هر چه بیشتر هنر موسیقی با تکیه بر خرد و راهنمایی همه بزرگان این رشته و تجارب ارزشمند سال ‏ها فعالیت عاشقانه در این هنر قدسی بوده ‏ام، در پی فراخوان ارائه برنامه کاری جهت تصدی سمت مدیرعاملی خانه موسیقی ضمن اعلام آمادگی سرفصل های پیشنهادی خود را به پیوست تقدیم می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی یک مسئول سابق حوزه فرهنگ و هنر برای مدیرعاملی خانه موسیقی

اعلام آمادگی یک مسئول سابق حوزه فرهنگ و هنر برای مدیرعاملی خانه موسیقی