مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-12سياسي

مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تاکید کرد: وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب مقاومت می کنند.

- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تاکید کرد: وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب مقاومت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رئوف قادری در حاشیه برگزاری سی امین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه یک فوریت این طرح با 21 رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

وی در رابطه با انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از نمایشگاه بین المللی سئول به شهر آفتاب گفت: با توجه به زیرساخت ها و سالن های نمایشگاه شهر آفتاب این آمادگی وجود دارد که نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه شهر آفتاب و در خارج از شهر برگزار شود.

قادری با بیان اینکه پیش از کرونا و در یک بازه زمانی دو ساله بیش از 85 نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد، تاکید کرد: موضوع انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از درون پایتخت به شهر آفتاب موضوعی است که هم اینک مورد توجه دولت و شهرداری و شورا قرار گرفته است و امروز نیز یک فوریت این طرح در صحن شورای شهر تهران به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب

مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب