مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-12سياسي

نامه چمران به کمیسیون 38 شهرداری درباره رای ساخت دو طبقه اضافی پاساژ «علاالدین»


رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعا و یقینا رای ساخت دو طبقه اضافه برای پاساژ «علاالدین» بازگردانده خواهد شد، افزود: قطعا ساخت دو طبقه اضافه برای این پاساژ عملیاتی نخواهد شد.

- نامه چمران به کمیسیون 38 شهرداری درباره رای ساخت دو طبقه اضافی پاساژ علاالدین رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعا و یقینا رای ساخت دو طبقه اضافه برای پاساژ علاالدین بازگردانده خواهد شد، افزود: قطعا ساخت دو طبقه اضافه برای این پاساژ عملیاتی نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در پایان سی امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه شورا گفت: در این جلسه یک فوریتی در ارتباط با انتقال نمایشگاه تهران و استفاده از نمایشگاه شهر آفتاب در دستورکار اعضا قرار گرفت و درباره آن بحث و بررسی شد.

شهر آفتاب با بودجه بالایی ساخته شده و از سوی دیگر نمایشگاه بین المللی تهران نیز در محدوده ای قرار گرفته که هر گاه در آنجا نمایشگاهی برگزار می شود اعتراض همسایگان آن محدوده را به همراه دارد.

وی ادامه داد: در حقیقت برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام در نمایشگاه بین المللی تهران با مشکلاتی همراه است و ترافیک سنگینی را در آن محدوده ایجاد می کند لذا یک فوریت طرحی مورد بررسی قرار گرفت که در آن نمایشگاه شهر آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه چمران به کمیسیون 38 شهرداری درباره رای ساخت دو طبقه اضافی پاساژ «علاالدین»

نامه چمران به کمیسیون 38 شهرداری درباره رای ساخت دو طبقه اضافی پاساژ «علاالدین»