مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-12سياسي

تکلیف محدوده منطقه آزاد اردبیل به زودی روشن می شود


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دنبال سفر دبیر مناطق آزاد کشور به استان اردبیل و بازدید از 4 نقطه پیشنهادی قرار شد با هماهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام محدوده منطقه آزاد مشخص و نهایی شود.

- میر غنی نظری 21 آذر در دیدار مردمی در خلخال اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون گذار نیست بلکه ما اصرار داریم تا بر اساس مصوبه مجلس و تأیید دولت هر 4 نقطه در استان اردبیل به عنوان محدوده منطقه آزاد معرفی شده و مقدمات کار فراهم آید.

وی تصریح کرد: همه این مناطق از ظرفیت خوبی برخوردار هستند که قرار شد در نشست با نمایندگان و تعدادی از اعضای تشخیص مصلحت نظام نقشه اجرایی منطقه آزاد اردبیل به تأیید برسد تا بعد از ابلاغ و معرفی مدیریتی این مجموعه فعالیت ها در استان اردبیل به صورت رسمی آغاز شود.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا در بهترین شرایط اهالی استان از مزایای منطقه آزاد استفاده کرده و بهره ببرند که قطعا انتخاب یک محل و تسری آن در سال های آینده به محدوده های جدیدتر جز گزینه های بعدی خواهد بود.

نظری افزود: در مناطق آزاد به هیچ وجه اجازه دپوی کالاهای خارجی داده نمی شود بلکه این مناطق باید به فضای اشتغال و تولید تبدیل شده تا امکان بهره وری بیشتر از این مناطق فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف محدوده منطقه آزاد اردبیل به زودی روشن می شود

تکلیف محدوده منطقه آزاد اردبیل به زودی روشن می شود