مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-12سياسي

«کنکور» نَفَس آموزش و پرورش را به شماره انداخته


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش کنکور را سد راه نظام آموزشی دانست و گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور تا حدودی می تواند به هموار کردن راه های اصلاح و یا حذف کنکور کمک کند، - با کار کارشناسی و تخصصی می توان به فرآیند حذف و یا اصلاح کنکور کمک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش و شبکه شاد ، اظهار کرد: شبکه شاد، فضایی است که بعد از شیوع بیماری کرونا ایجاد شد و روز به روز در حال تقویت و ارتقاست؛ این پلتفرم، یک مخزن و گنجینه کامل محتوای علمی و آموزشی است که می توان در طراحی های آموزشی از آن استفاده کرد.

امانی طهرانی افزود: شبکه شاد محلی برای دریافت و اشتراک گذاری محتوای آموزشی است؛ این شبکه همچنین محلی برای تشکیل یک کلاس تعاملی مجازی در یک شبکه اجتماعی است.

وی گفت: شبکه شاد یک فضای چند وجهی است که در آن معلم می تواند یک کلاس تعریف و با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کند و متخصصان فنی به دنبال این هستند که شبکه شاد را از نظر سیستم به یک مدیریت یادگیری کارآمد و مؤثر تبدیل کنند تا رشد و تعلیم و تربیت دانش آموزان مختل نشود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: هدف نهایی این است که به رشد و پرورش و اهداف آموزشی دانش آموزان خللی وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنکور» نَفَس آموزش و پرورش را به شماره انداخته

«کنکور» نَفَس آموزش و پرورش را به شماره انداخته