مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-12سياسي

شهردار زنجان انتخاب نشد/ معاون استاندار: روی گزینه های خارج از لیست اجماع کنید


جلسه انتخاب شهردار زنجان باز هم بدون نتیجه ماند و قرار شد طبق پیشنهاد معاون عمرانی استاندار زنجان اگر اعضا روی لیست 6 نفره به اجماع نرسیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار و در حضور معاون عمرانی استاندار زنجان برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در ابتدای این جلسه در سخنانی در ارتباط با لزوم وحدت در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: در قرآن کریم هم به موضوع مشورت و وحدت تاکید زیادی شده است.

منصور مرادلو ضمن اشاره به اینکه همه تلاش اعضای شورا بر ایجاد وحدت در انتخاب شهردار است، گفت: تلاش ما بر این است که با وفاق به این اجماع برسیم که شهردار خوبی انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مومن هیچ وقت خودش را به بن بست نمی اندازد، درست است ما یک فراخوان دادیم که شهردار انتخاب کنیم، اما راه دیگری هم وجود دارد، در نتیجه می توانیم خارج از لیست هم کسی را انتخاب کنیم.

وی افزود: البته اولویت ما انتخاب شهردار از فراخوان است، اما اگر نشد خارج از لیست مورد نظر خواهد بود، هرچند اولویت دار از این موضوعات اجماع در انتخاب شهرداری است که دلسوز مردم باشد و جهادی کار کند.

مرادلو شورا را نهادی ناظر بر عملکرد شورا معرفی کرد و گفت: ما در تلاش هستیم که ظرف یکی دو روز شهردار انتخاب شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان انتخاب نشد/ معاون استاندار: روی گزینه های خارج از لیست اجماع کنید

شهردار زنجان انتخاب نشد/ معاون استاندار: روی گزینه های خارج از لیست اجماع کنید