مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-12اجتماعي

آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب 25 هزار دانشجو در سال


رییس دانشگاه فرهنگیان از آمادگی این دانشگاه برای جذب سالانه 25 هزار دانشجو معلم خبر داد و گفت: اگر سالی 20 هزار دانشجو معلم تا سال 1415 جذب شود، مشکل کیفیت در آموزش و پرورش نیز رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین خنیفر در دیدار دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به دوران کرونا و شرایط اجباری که در این عصر به بشر وارد شده است گفت: این روزگار دوران کوچ اجباری به فضای مجازی، تغییرات اجباری در زندگی مردم، ورود به شرایط نامریی و آموزش های مجازی است.

رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه آموزش های مجازی جزیی از آموزش های حقیقی دوران کرونا شده است، به موضوع این آموزش ها در دانشگاه فرهنگیان پرداخت و افزود: اکنون با 24 سرور در حال آموزش دانشجو معلمان هستیم در حالیکه با یک سرور این آموزش ها را شروع کردیم و معتقدیم این دانشگاه با این تعداد پراکندگی در آموزش مجازی موفق بوده است.

وی از آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب سالانه 25 هزار دانشجو معلم خبر داد و افزود: این امر با تامین بودجه و فضا قابل تحقق است.

دکتر خنیفر ادامه داد: با تامین بودجه و فضا می توان مشکلات کمبود معلم در آموزش و پرورش را تا سال 1403، صد در صد رفع کرد و اگر سالی 20 هزار دانشجو معلم تا سال 1415 جذب شود، مشکل کیفیت در آموزش و پرورش نیز رفع شده و کلاس های درس با جمعیت کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب 25 هزار دانشجو در سال

آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب 25 هزار دانشجو در سال