مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-12سياسي

نجات بخشی آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی با همکاری ایسکارسا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: مطالعات سامان دهی و نجات بخشی آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی با انجام حفاری گمانه ها برای تعیین وضعیت خاک اطراف آرامگاه آغاز شد.

- حمیدرضا دوست محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای این پروژه به سفارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و با همکاری مشترک اساتید دانشگاه اصفهان و گروه بین المللی ایسکارسا انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این سامان دهی با دعوت از متخصصان دانشگاه اصفهان و گروه بین المللی ایسکارسا ترکیه که یکی از تشکل های حرفه ای بین المللی مرمت بناهای تاریخی است و با پیگیری های مستمر این اداره کل آغاز شده است.

مجری طرح سامان دهی آرامگاه شیخ علاءالدوله و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان نیز در این خصوص گفت: برنامه کاری فعلی در راستای پروژه دو سال قبل ایسکارسا است.

مهرداد حجازی با اشاره به اینکه در هفته جاری کار حفاری گمانه ها برای تعیین وضعیت خاک انجام می شود، افزود: علاوه بر آن، یک سری حفاری در کنار دیوارها برای تعیین وضعیت فونداسیون انجام می شود.

مجری طرح سامان دهی آرامگاه شیخ علاءالدوله گفت: بررسی وضعیت پشت دیوارها و انجام آزمایش روی مصالح در مرحله اول و بخش شناخت و انجام مطالعات، انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بخشی آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی با همکاری ایسکارسا

نجات بخشی آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی با همکاری ایسکارسا