مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-12سياسي

رای ساخت دو طبقه اضافی در پاساژ علاء الدین لغو می شود


کمیسیون ماده 38 صلاحیت رای دهی برای افزایش دو طبقه در پاساژ علاالدین را ندارد و قطعا رای ساخت این دو طبقه برخواهد گشت.

- ، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران، افزود: نمایشگاه شهر آفتاب با بودجه بسیار بالایی ساخته شده است.

از سوی دیگر هر زمان نمایشگاهی در محل نمایشگاه بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار شده موجب گلایه و ناراحتی شهروندان و همچنین ایجاد ترافیک در این محل شده است.

وی با بیان اینکه در 4 سال مدیریت شهری گذشته به مجموعه شهر آفتاب بی توجهی شد عنوان کرد: بر این اساس شهرداری تهران مکلف خواهد شد نمایشگاه شهر آفتاب را بازسازی کند تا تمام نمایشگاه ها از سال آینده از جمله نمایشگاه کتاب در این محل برگزار شود.

رییس شورای شهر تهران با انتقاد از بودجه 1400 شهرداری بیان کرد: در 9 ماهه گذشته تا به امروز 17 هزار میلیارد تومان از بودجه 1400 شهرداری تهران محقق شده است و تا سه ماه آینده در صورتی که دوستان ما در شهرداری تلاش بسیاری داشته باشند بتوانند 17 هزار میلیارد تومان دیگر به درآمد قبلی اضافه کنند و درآمد شهرداری در نهایت تا پایان سال 1400 به 34 هزار میلیارد تومان برسد.

چمران افزود: بر اساس این اصلاحیه بودجه 1400 شهرداری تهران از 49 هزار میلیارد تومان به حدود 37 هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کرد چرا که عملیاتی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای ساخت دو طبقه اضافی در پاساژ علاء الدین لغو می شود

رای ساخت دو طبقه اضافی در پاساژ علاء الدین لغو می شود