مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-12اقتصادي

سهم شهرهای جنوب فارس در طرح جهش مسکن 16 هزار واحد است


سهم شهرهای جنوبی استان از طرح جهش تولید مسکن، 16 هزار واحد مسکونی ظرف چهار سال است که تمهیدات لازم برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها انجام شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: سهم شهرهای جنوبی استان از طرح جهش تولید مسکن، 16 هزار واحد مسکونی ظرف چهار سال است که تمهیدات لازم برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها انجام شده است.

حسن شبانی بیان کرد: وظایف هر یک از دستگاه های ذیربط با طرح جهش مسکن در این زمینه مشخص شده و همه نهادهای اجرایی در شهرستان های جنوبی فارس مکلف به تسریع و شتاب بخشی در اجرای این طرح مهم و ملی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی لارستان او با بیان اینکه تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از وظایف ذاتی این اداره کل است، افزود: نیاز است روسای ادارات شهرستان ها کمیته ای متشکل از دستگاه های اداری مرتبط در هر شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل دهند که برای هماهنگی از ظرفیت تمام این نهادهای متولی در این خصوص بهتر استفاده شود.

شبانی ادامه داد: با توجه به ابلاغ وزارت راه و شهرسازی تمام ادارات و نهادهای اجرایی موظف شده اند تا پایان دی مـاه اراضی برای 2 سال اول این طرح و تا پایان سال 1400 تمام اراضی چهار ساله برای متقاضیان را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شهرهای جنوب فارس در طرح جهش مسکن 16 هزار واحد است

سهم شهرهای جنوب فارس در طرح جهش مسکن 16 هزار واحد است