مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12سياسي

45 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای فارغ التحصیل دانشگاه هستند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش صلاحیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 45 درصد افرادی که در مراکز فنی و حرفه ای مشغول مهارت آموزی هستند فارغ التحصیل دانشگاه ها هستند.

- معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش صلاحیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای: 45 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای فارغ التحصیل دانشگاه هستند ایسنا/ایلام معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش صلاحیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 45 درصد افرادی که در مراکز فنی و حرفه ای مشغول مهارت آموزی هستند فارغ التحصیل دانشگاه ها هستند.

دکتر علی حسین شهریور در جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام با بیان اینکه وظیفه ی ذاتی سازمان تربیت نیروی ماهر به بازار کار است، اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که در این زمینه داریم باید توسط ما نهضت مهارت آموزی به راه بیفتد و لازمه ی این مهم نیز سرمایه گذاری در حوزه آموزش است.

وی گفت: 640 مرکز دولتی در سراسر کشور در حال آموزش رایگان هستند که با وجود کمبود منابع نمی توان خدمات متناسب را ارائه داد، بنابراین در قانون بودجه که به مجلس ارائه شده است نیاز به پررنگ بودن بودجه سازمان در تحقق برنامه ها است در غیر این صورت مهارت آموزی با چالش روبرو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای فارغ التحصیل دانشگاه هستند

45 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای فارغ التحصیل دانشگاه هستند