مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12اجتماعي

ضرورت نصب تهویه در مدارس قزوین برای جلوگیری از شیوع کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به منظور جلوگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا، همه مدارس استان قزوین باید در کلاس ها هواکش نصب کنند یا هر یک ساعت به مدت 10 دقیقه پنجره را باز کنند، - ایسنا/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به منظور جلوگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا، همه مدارس استان قزوین باید در کلاس ها هواکش نصب کنند یا هر یک ساعت به مدت 10 دقیقه پنجره را باز کنند، اگر میزان هدر رفت انرژی را حساب کنید استفاده از تهویه برای مدارس مقرون به صرفه تر است.

عبدالله دیدبان در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 21 آذرماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: وضعیت کرونایی استان در حال حاضر خوب است، میزان ابتلا به کرونا رو به کاهش و میزان فوت در حال حاضر صفر است، ازنظر رنگ بندی نیز شهرستان های آوج، البرز و آبیک در وضعیت آبی و شهرستان ها قزوین، تاکستان و بویین زهرا در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر 188 مورد در بیمارستان های استان بستری هستند،10 بیمار بدحال و 36 مورد بستری جدید داریم که نشان از کاهشی بودن روند دارد، موارد جدید ابتلا در استان قزوین نیز 56 مورد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به واکسیناسیون استان قزوین، اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 838 هزار و 858 دز واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نصب تهویه در مدارس قزوین برای جلوگیری از شیوع کرونا

ضرورت نصب تهویه در مدارس قزوین برای جلوگیری از شیوع کرونا